Ta også en tur innom vår Facebookside! Her finner du løpende informasjon om hva vi holder på med i Amnesty Blindern. Trykk her, meld deg inn, og få invitasjon til foredrag, filmvisninger og sosiale arrangementer i regi av oss.

Wednesday, June 24, 2009

Har du lyst og tid til å være med på noen aktiviteter for Amnesty Region Øst i sommer - enten i Oslo eller et annet sted på østlandet?

Er det noen av dere som kunne tenke seg å bidra litt i ferien i sommer? Jeg jobber som praktikant ved regionskontoret i oslo i sommer, og det betyr at jeg er ansvarlig for å få i gang aktivisme og fronte amnesty i sommer. Ønsket er at Amnesty skal synes godt i region øst i sommer. Derfor er jeg avhengig av dere aktivister og trenger jeg all den hjelp jeg kan få - alt idéskaping til det å kunne sette av et par timer til å stå på stand og samle inn underskrifter. Har dere noen gode ideer? Kunne dere tenke dere å stå på stand et par timer en dag? Kom innom kontoret (Grensen 3) eller møt meg gjerne med dine ideer over en kaffe i sentrum av Oslo i sommer!

Send meg en melding eller ring meg på tlf 905 905 94, eller send meg en e-post på post2@amnesty.no.

Hilsen Anette:)

No comments: