Ta også en tur innom vår Facebookside! Her finner du løpende informasjon om hva vi holder på med i Amnesty Blindern. Trykk her, meld deg inn, og få invitasjon til foredrag, filmvisninger og sosiale arrangementer i regi av oss.

Monday, September 15, 2008

Møte med aksjonsgruppa for dødsstraffuka!

På torsdag er det møte for de som er med å arrangere dødsstraffuka! Det vil finne sted på Tekehtopa kl. 18:00, med god mat og drikke for de som ønsker det:) Det er fremdeles ikke for seint å slenge seg på aksjonen, så alle interesserte er hjertlig velkomne! Jeg kommer til å henge rundt fontena ved Nationaltheatret ca. ti på seks, de som vil ta følge opp kan møte meg der. Ring meg på 47 65 45 23 om dere lurer på noe, eller ikke finner meg på torsdag! Det er også muligheter for drop-in seinere på kvelden, vi blir sikkert sittende en stund:)

Da håper jeg å se mange glade ansikter på torsdag! Hilsen Christine

No comments: